Když vám tělo dává signály, že se málo hýbete

Pohyb je důležitou součástí našeho životního stylu. Mnoho výzkumů již prokázalo, že sedavý způsob života není dobrý pro naše zdraví, tělo a ani psychiku. Proto se snažte věnovat pravidelně nějaké pohybové činnosti. Vaše tělo vám může dávat najevo, že vám chybí v životě více pohybu. Jak?

Špatný spánek

Nekvalitní spánek může pramenit právě z toho, že se málo hýbete. Fyzicky vaše tělo není tolik unavené a mozek se nedokáže řádně připravit na spánek. Většinou se pak vzbudíte po běžných 8 hodinách spánku a cítíte se více unavení, než když jste šli večer spát.

bě

Bolest zad

Člověk by řekl, že bolesti zad nebo kloubů mohou být z příliš velké pohybové aktivity. Ale ono je to i naopak. Zvláště u lidí, kteří sedí celé dny za počítačem, hrozí, http://tn.nova.cz/clanek/v-pakistanu-zadrzeli-21letou-terezu-mela-u-sebe-9-kilo-heroinu.html že je postihnou bolesti zad, pokud se nebudou více hýbat. Pokud už bolesti nastali, je vhodné zařadit cviky určená přímo na záda.

Přibírání na váze

Je to nemilé, ale je to tak. Pokud se nebudete hýbat a nebudete se nějak omezovat ve vašem jídelníčku, pravděpodobně přiberete. Zpočátku si toho ani nemusíte všimnout, ale po pár měsících s úžasem zjistíte, že nedopnete kalhoty. Jak na tom jste s vaší váhou si můžete zkontrolovat pomocí kalkulačky BMI BMI kalkulačka.

Špatné nálady

Přistihnete se někdy, že máte vztek na celý svět a na někoho bezdůvodně vyjedete, i když vám nic neudělal? Možná, že jste tak náladový, protože vám chybí více pohybu. Pohybová činnost, mimo jiné, dokáže zlepšit vaši náladu pomocí vylučování serotoninu do vaší krve.

sport

Zácpa

Nepříjemná věc, která ale pravděpodobně potkala každého z nás. Pro zdraví našeho těla je důležité, aby fungovalo správně i naše vyprazdňování. Pokud se nebudeme hýbat, zpomalíme si tím peristaltiku střev a může dojít až k zácpě. Pohyb je tedy velmi důležitý, jelikož má dopad na téměř každou část našeho těla a mysli. Máte pocit, že se hýbete málo? Určitě to co nejdříve napravte.