Zásady zdravého životního stylu

Mezi hlavní znaky zdravého životního stylu patří hlavně pravidelnost. Jak jinak chcete dosáhnout změny životního stylu? Když to bude zahrnovat pouze to, že vytáhnete běžecké tenisky jednou za čtrnáct dní? A potom co skončíte s jedním tréninkem se nemůžete čtrnáct dní hýbat? Je důležité chodit běhat pravidelně i když třeba na kratší vzdálenost. Také je velmi prospěšné si to spojit s nějakým určitým rituálem. Který se bude pořád opakovat. Třeba jít běhat ve stejnou dobu každý den. A také na stejné místo. Tělo i mysl si na rituál snadněji přivyknou.

plavání

Za další důležitou složku považuji dodržovat zdravou stravu. To znamená vyhnout se tučným a smaženým jídlům. A to hlavně v řetězcích fastfoodů. Také opravdu hodně škodí přemíra cukrů. Asi největší problém představují různé sladké limonády a džusy. A jistě také sladké jídla, moučníky a čokolády. Jako základ a prevence je důležité přijímat hodně zeleniny a ovoce. Při změně životního stylu nesmíme také zapomínat na příjem vitamínů a minerálů. Některé složky si není naše tělo schopno vytvořit samo a tak ho musíme přijímat jinak. Jsou to například nenasycené mastné kyseliny omega 3. Pít by jsme měli jen čistou vodu. 

zdravá strava

Další složkou při změně životního stylu je určitě harmonie. To zahrnuje pozitivní výběr myšlenek. Přestat se kritizovat a soudit ostatní. Dát si pozor na svoje myšlenky a slova. Ctít nejen fyzickou stránku těla, ale také tu duchovní. Protože to tvoří celek. A jeden bez druhého nedokážou existovat. A jen pokud je vše v harmonii budete zdraví a šťastní. Je také dobré když na změnu životního stylu nebudete sami. Je skvělé mít s kým své výsledky sdílet. A také se můžete motivovat navzájem. Nikdy není pozdě změnit svůj životní styl. A proto neváhejte a vydejte se do lesů a do přírody. Ve skupině s přáteli. Změna určitě s sebou přinese jen pozitivní výsledky. Jak po stránce fyzické tak psychické.